lördag 14 januari 2012

Dumme mosse

Vilken underbar lördag jag har haft.
Två härliga promenader, i riktigt härligt vinter väder. Finns inget härligare än soliga , kalla vinter dagar.


Vi packade ner korv o ved o allt annat gott till grillning, o begav oss ut till Dumme mosse med grannarna
Gud, så härligt de va.
Det är så fint där uppe. De som inte vet så är Dumme mosse ett jätte härligt "gång stråk " lite utanför Jönköping.
Iaf, vi gick en bit o sen gjorde vi upp eld o grillade korv o machmallow.
Kan jag säga annat än att det både var riktigt härligt o super mysigt.

Det kommer inte dröja lång tid tills vi går där igen. Så härligt !!


Denna underbara lördag ska avslutas i soffan resten av kvällen med mitt stora <3 o en stor skål med godis.
Idag kan jag tom äta det med gott samvete. ( plus att jag var på vattengympa igår kväll ) så kan jag äta några bitar extra :)

Trevlig kväll allesammans. Jag ska ha det gott i soffan nu.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.