tisdag 3 januari 2012

Nyårs bilder

Nu äntligen har jag tagit tag i att ladda in nyårs korten i datorn.
Så här kommer lite bilder från nyår 2011/2012.

En mycket trevligt o mysig afton med god mat, o lite roligt spel =)


Nu ´har år 2012 börjat o det kommer bli lika underbart som 2011. Kan inte bli annat när man har två underbara barn som utvecklas o de händer grejer för var dag.
Detta året blir ett händelserikt år med härliga stunder för Ellitos första år, o stor utvecklig för Albin som i sommar REDAN blir 3 år. DET är helt galet. Våran stora kille.
Vad jag älskar er mina underbara killar. Ni är mitt allt.

Nu ska jag kika på Agnetas nyårs karameller. =)



På återseende <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.