tisdag 10 januari 2012

Slit

Idag har jag skön slitit här i hemmet.
Städat o donat i stort sett halva långa dagen.
Men jag mår ändå bra av det. Är så otroligt skönt när huset är skinande rent. Surt bara att det blir stök igen på två röda.
Men, jag älskar de me. Då märker man att Albin har kul här hemma. Allt ska fram ibland.

Sen idag hämtade jag Albin på dagis, gående. Med en vagn, en styck hund, o stå bräda. Vägen dit gick galant. Lite svettigt med dragande hund.
Men Gud, vägen hem. Den var verkligen SVETTIG.
det bar icke smidigt med hund o barn i vagn i allt i oplogat samhälle/trottoar.

Hem kom vi iaf. Trötta, varma o några kalorier mer borta :)
Bara att köra på samma visa igen.
JAG SKA ORKA!! :) ge inte upp.


Nu soffhäng, o snart sängen.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.