torsdag 19 januari 2012

Lite shopping

Idag har jag o syster varit på A6 o små shoppat lite.
Helt galet. Jag hittade en skit snygg kavaj, för ENDAST 75 :-. Jag kan knappt fatta de själv. Den är en skit snygg klassisk kavaj. Att man blir lycklig när man hittat sånna klipp.
Synd bara att jag köpte mig en ny kavaj förra veckan för 400:-, men slängt kvittot o allt. Inte lika nöjd över de ska jag säga.
Men ska se om de går o lämna tillbaka ändå. Hoppas !!

Vi var på Ikea o kikade runt. Äntligen har jag köpt "rotting leksakslådan" jag velat ha så länge.
Så nu är det bara att slänga i alla leksaker i den. Går snabbt o smidigt.
Köpte en matta me, men den blev inte alls bra. Så den får åka tillbaka till Ikea igen.

Vi lunchade på Ikea me. Åt himlans gott ( enligt LCHF) , tog kyckling filé med bea o rattoi ( eller va skön de heter ) jätte gott o mättande. Bra där sv Ikea att man får välja bort o få mer av annat.

En mysig dag med shopping som går lika fort varje gång. Tiden går verkligen fort när man har roligt:)


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.