lördag 16 augusti 2014

Bus O bus

Idag har det vart bus för Albins del hela många dagen.
Kan säga att det var en galet trött Albin som jag precis la till sängs.

Dagen började med fotbolls träning. 
Sen vidare till Hugo för kompis bus ända in till e.m.
Jag , Elliot O Mormor ( mamma ) åkte in till torget O kikade. Fick med mig en grej jag ville ha iaf. En rosa fin hortensia. Blev tjusigt på min bänk i v.rummet.


O nu ikväll kom kompisen Wilgot från Lammhult med pappa ( mamma jobbade ) för grill O massa bus.
Albin va helt slut nu, men ändå tjatade han på Wilgot att de skulle leka. Hans ögon gick nästan i kors så trött va han.


En härlig lördag dag till ända.
Imorgon blir det HV-dagen för hela slanten. 
Både träffa Sean Banan O alla hockey spelarna, plus se på matchen för grabbar a.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.