tisdag 12 augusti 2014

Mys pys med <3

Idag har jag O Andreas haft en sista utflykt bara han O jag nu innan Bebis kommer :)
Eftersom jag inte orkar åka långt blev det en tripp till Skövde .
Har alltid velat åka till en butik där som heter Encore.
O, yes vi hittade den. Fanns absolut en massa fint. Två saker följde med hem. Änglavingar O en kruka.
Sen åkte vi till Chilli. O där fick den härliga kudden följa med. Jag verkligen älskar den. Söt O passar perfekt i soffan. 

Blev en liten runda på stan me. Letade efter ett ställe O äta. Inte de smidigaste, men blev gött Thai mat. Gottigott!!


Barnen sover över hos sin Momo O Mofa.
Hoppas på en låååång sista sovmorgon imorgon. 
Lär ju inte hända, men ska bli gott O bara dra sig iaf.
Fast jag saknar mina skatter nåt så galet. Konstigt. Måste va att de är så nära men ändå inte hemma :)



På återseende <3






Detta söta kort skickade Mamma innan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.