tisdag 5 augusti 2014

Packat O bäddat

Nu är nog nästan allt fixat till Bebis ankomst.
Igår fixade jag me O tvätta de kläder jag vill ha me till BB. De skönaste kläderna måste ju ner både till mig O Bebis.

Sen packade jag ner allt (tror inte jag missat nåt) i BB väskan. Så nu är väskan packad O vi är redo för O åka in.
Måste nog vara köpa mig lite läsning O kanske något gott.

O så bäddade jag vaggan i de sötaste bädd set jag sett. 
Jag älskar de. 
De är så jag själv vill ha ett i vuxen storlek.
Måste iaf ta O köpa mig ett set till spjälsängen.
Köpte bara till vaggan nu.
Nu hoppas vi bebis kommer sova så gott i sängen hela långa nätterna. :)



Idag öser regnet ner.
Va tusan gör man ?? Baka är svårt då Andreas fixar köket.
Får bli lite pyssel kanske. De älskar Albin :)



På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.