tisdag 19 augusti 2014

Otursfågel

Lilla Elliot är verkligen familjen lilla otursfågel.
Han hann idag vara på dagis i 2 h innan de ringde.
Han hade trillat O slått i pannan , mitt mellan ögonen på en hyllplans kant.
Oooo, de va inte en liten bula jag gick se när jag hämtade han. Plutt!!
Men de verkade gått jätte bra för när vi kom hem myste vi lite O sen va de fullt ös :)
Så de va himla skönt. Hoppas dagen imorgon på dagis blir bättre.


Har idag också köpt tyg till gardinen i köket.
Hade först köpt rullgardin, men nä de kändes inte bra. Blev lite för platt O tråkigt tyckte vi.
Så mamma får så gardinen. Ett mörkblått linne tyg bidde de. Enkelt O snyggt.


Kvällen avslutades idag hos Petra med tjöt O MASSA godis jag råkade köpa med mig :)
Nu god natt på er !!!



På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.