torsdag 11 september 2014

2 veckor

Idag är det 2 veckor sen vi i familjen blev 5.
Alicia är en av de snällaste bebisar. Hon säger inte ett knyst.
Nu är hon ju bara 2 veckor, men vi kan ju hoppas att det håller i sig. 
Idag tog vi första lång promenaden. Gick faktiskt hela 5 km. Gick galet bra. Nu framöver ska jag minsann gå dessa 5 km minst 4-5 ggr i veckan.
Hoppas jag kan lova mig själv de :)
Testade terränghjulen på vagnen nu när vi gick. Kan säga att jag ångrar inte att vi köpte dom.
Sjukt smidigt att köra i både skogen O på barmark.
Inte alls så svårstyrd som jag trodde den skulle bli.
Tummen upp för dom :)


Nu ska jag mysa lite med Lill Pluttan innan grabbarna ska hämtas .

På återseende <3




1 kommentar:

  1. Hänger gärna med dig på en promenad efter lämning :)

    Kram Elin

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.