måndag 29 september 2014

Tåg, buss O stan

Idag tog vi oss in till stan med tåg. Barnen har tjatat O längtat så att få åka tåg igen. Så idag hade vi all tid i världen så blev en tur in till stan med tåget.
Kan säga att barnen var överlyckliga.

Hade ju dessutom massa ärenden till stan me.
Allt till barnen så var ju kanon att de följde me.
De gick också så galet bra idag O ha med dom. Inte ett bråk eller tjat.
Så kan gott skryta över mina barn lite. :) tom lite stolt blev jag idag över dpm. 
För vi var ändå i stan i 4 h ( med hem O ditfärd )
Alicia sov från att vi åkte hemifrån tills att vi kom hem i stort sett. 
Hem fick de följa med vinterskor till Albin O Elliot, fleece till Albin, fingervantar till Albin O Elliot.
Jag fick äntligen mina glasburkar med lock i sugrör. Sjukt bra till barnen, ångrar redan nu att jag bara köpte 2, plus att jag köpte en sån där bra grej att hänga disktrasan på :)



Nu hänger vi lite i soffan innan kvällsmaten. 



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.