fredag 26 september 2014

Veckan

Vart väldigt dåligt ned uppdatering här. Men nu kommer lite vad som hänt i veckan.
I tisdags hade jag PompDeLux kläd party. Finns ju så mycket fint. Tjej serien skulle jag vilja ha ALLT. Men kändes lite väl tidigt O köpa mulet eftersom storlekarna börjar på st 80.
De blev en söt tunika till Alicia iaf, ett par byxor till Albin, O en ute väst , O Elliot fick en tröja. 
Hoppas jag de blir nöjda.

Alicia har varit på 4 veckors kontroll.
Hon är stor tjej. Största av alla syskonen vid denna tid. Men de skiljer iof bara några gram mellan dom.
Nu var hon 54 cm lång, Vägde 4410 gram :)

Har blivit en del bakande faktiskt. Vi har bakat morotskaka. Mums så gott !!
O så bakade jag ett sjukt gott bröd.
Absolut att jag ska baka de fler ggr.

Vi har fått känna lite julstämning också. :)
När vi kom till grannarna för lite bus satt de O blir pepparkakor.
De va verkligen gott. Degen, den kan jag äta till middag :)

Ja, O nu är det redan fredag. O vet inte alls vad som händer idag.
Andreas jobbar kväll så får hitta på nåt med barnen. Men vad !? 
Något hittad nog på.

Trevlig fredag !!



På återseende. <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.