fredag 19 september 2014

Härliga helg

Nu är helgen här. Andreas första jobb vecka är avklarad.
Han har det bra O börjar första veckan med ledig fredag. Kan de bli bättre. Nope !!
Så vi har riktig långhelg nu.

Veckan har gått galet fort. Har faktiskt inte hunnit med de jag lovade mig själv. Dessa 5 km promenader. Fy mig. : /
Har vara gått en gång. Men idag ska jag allt hinna. 
Har iaf hunnit med BVC besök för lillskruttan.
Hon växer O växer.
3 veckor gammal väger hon 3980 gram, O är 53 cm lång. 
Förbli min lilla lilla bebis länge :)


Idag när vi är lediga hela familjen kanske det blir en utflykt till Stadsparken.
Ok vädret är fint. Har inte kollat de än.
Sen blir de kalas ikväll för min morfar.


Nä, nu ska vi mysa lite till hela familjen i sängen :)
God morgon !!!



På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.