lördag 6 september 2014

Bergets dag

Vilken fantastiskt dag vi haft.
Fullt upp från morgon till kväll. Kan säga att jag är glad att man inte alltid har en sådan här dag. 
Pjuu, jag är helt slut. 

Vart nere på Bergets Dag idag. Ett arrangemang som är varje är här nere i centrum i Taberg.
Massa roligt händer.
Grabbarna sprang sitt första knatte lopp idag. Sååååå söta O stolta var dom.
Albin sprang för fult , O Elliot me med pappa i handen.
De var super nöjda över sina fina medaljer de fick efter loppet.

Albin O hans fotbolls skola hade lite uppvisning med intern match o träning.
Hans först match.
Duktiga pojkar O flickor i TSK:s yngsta lag.


Efter Bergets Dag åkte vi upp O kollade på Tabergs Downhill tävling.
Sjukt galna människor som åker typ skateboard NERFÖR Tabergs Topp.
Kul O titta på för se kraschar lite titt som tätt.
O de tycker jag är lite Spännande :) hihi.
Självklart sålänge ingen skadar sig.



O nu ÄNTLIGEN satte jag mig i soffan O ska njuta.
Kommer väl iof somna om två sek.


Så godnatt på er.
Imorgon är en dag med ös igen.
Tennis premiär, barnkalas O sen gympa premiär . Härligt :)

På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.