tisdag 18 november 2014

GRATTIS

Idag är ingen vanlig dag för de är våran Älsklinga 32 årsdag. HURRA HURRA HURRA!!!!

Världens bästa Pappa O sambo.
Hoppas du haft en toppen dag. 
Vi älskar dig över allt O vi hade aldrig klarat oss utan dig ( O du inte utan mig såklart ) 
Är så glad att du är min. Att du är världen bästa pappa till våra tre barn är en lycka för mig, en lycka att få dela allt detta med dig.
Jag älskar dig så O du är vårt allt.

Så nu har jag sagt mina fina ord :)
Som fantastik verkligen betyder nåt. 

Dagen började med skön sång för pappa Andreas.
Barnen sjöng så vackert O han vakande säkert gott efter en natt i Albins säng. :)
Var fullt i våran då alla barnen behagade att sova i våran. 
Inte dåligt att få vakna i sina barns säng på sin födesedag. 
Tyvärr så jobbar han kväll på sin födesedag så mer hans inte med. 


Imorgon är de nåns annans dag. Kan ni gissa vems!? :)



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.