fredag 28 november 2014

Spontan

Att vara spontan är de bästa jag vet.
Jag är nog en spontan O planerar person.

Men igår var jag riktigt spontan.
Zandra  frågade om vi skulle till Ullared. O vem tusan tackar nej till en tripp till Ullared.
Jag som velat åka länge kom äntligen dit. Yeeeyy!!
Vi åkte så sent som vid 16 O var framme vid 18.
Men skön va bra. Typ inget folk O trängas me heller.
Lite snabbt fick vi gå men hittade verkligen de jag skulle.
Julklappar till nästan alla O lite julsaker till mig.
Kl 21 var vi ute O mycket nöjda.
Handlade endast för 1200:-. Sjukt bra för mig. 
Alicia var en sån ängel O sa inte ett knyst på hela trippen.
Fy sjutton va snäll hon är. ( än sålänge). :)
Hoppas hoppas hon är lik sin mamma O är snäll till tonåren :)


Nu ska jag packa upp allt O gömma alla leksaker.


Trevlig helg på er alla !!!


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.