tisdag 4 november 2014

Nappen

Elliot har pratat ett tag om att han vill lämna sina tuttar till tomtebebisarna.
Så i förra veckan kände han sig tydligen väldigt redo, för iväg skulle dom.

Han la dom i ett kuvert O satte på frimärket. 
Så nöjd av allt fixande. 
Vi tänkte ju att han skulle lämna tuttarna till tomten på julafton. Men han ville verkligen skicka de nu.
Han höll kuvertet hårt i bilen :) söting. 
Men han la ändå på kuvertet utan problem, var bara efter när vi åkte hem han såg lite ledsen ut.
Tom jag kände den där känslan av att "förlora" något. Kanske va så att de va jag mamma som inte var redo.
:)

Men fy tusan så duktig han har varit. Ju hat det gått 1 vecka utan tuttarna O han har bara skrikit efter dom EN GÅNG !!
Har verkligen gått över förväntan.

Efter två dagar kom det ett kuvert till Elliot, från ingen mindre än TOMTEN . ( ok, jag bad min mamma skicka ett julkort som tackar för tuttarna )
Att han kände sig så stolt när jag läste de.

O jag är också galet stolt över lilla plutten Elliot.
Att han lämnade dom utan problem O inte skrikit något efter dom.
Duktiga älskade kille.




På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.