måndag 24 november 2014

Klart

I helgen var de sista kalaset i detta kalasande November.
De var mig O Andreas denna gång. 

Fick fin fina muggar från Greengate som jag önskar.
O fin fina sedlar O handla grejer för.
Så idag har jag spenderat en liten del.
Jag O Alicia var på stan idag O trivdes runt.
Hittade precis allt jag ville ha. Galet nöjd efter en e.m på stan. Super mysigt att de är jag O Alicia som går( inte för att Alicia säger så mycket, men mysigt är de)
Köpte mig två klänningar som jag letat efter. De blev så bra. Jul dressen är nästan klar. Gött!!
Barnen fick fina grejer me. Grabbarna coola tröjor, O Alicia den gulligaste Guldigaste tyll kjol som hon kan ha på jul/nyår :)

Kan visa er mina inköp imorgon. :)




På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.