måndag 10 november 2014

tt:s Vrå

Jag verkligen älskar O hitta de där små inrednings butikerna som man kan återkomma till om O om igen O alltid hitta något.
tt:s Vrå är en sådan.
Ligger i Örserum så blir ju inte att man åker dit alltför ofta. Men idag kom jag äntligen dit.
Hittade så fina grejer. En häst som jag letat efter länge fick äntligen hitta hem till mig.
En vägglykta likaså. Kommer bli fin när jag hittat rätt plats i vardagsrummet.
En "fotogen" lampa i glas som lyser så fint fick jag med hem. Kunde inte blivit en bättre utflykt. 
Att man kan bli så lyrisk över nya saker :)
Men idag blev jag de.


Andreas fick också lite nya grejer O kände sig lycklig. Helt nya däck till bilen för grymt pris. 
Bra att vi båda blev nöjda över dagens utflykt till Tranås.
Barnen var lika glada dom me. Strosa runt lite O kika på nya saker. 
Inte lika glada över kik i affärer. Tur de inte var så mycket spring i affärer idag


Nu måste jag kika lite på fotbolls galan.


På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.