lördag 17 september 2011

Bättre

Känner mig redan mycket bättre från igår. Skönt !!
Lite feber finns allt kvar o brösten ömmar än. Men annars är allt fin fint.
Det är så konstigt att jag får de så kort tid. Mjölkstockning brukar man väl ändå ha ett tag ?!
Är som att det inte riktigt slår ut helt utan bara stannar till. Inte skönt är det iaf att det kommer så ofta. Nu hoppas jag de va sista gången. Vill inte ha den febern mer.
Kom ihåg att jag hade samma problem med Albin.

Eftersom jag var lite piggare idag o vädret ute är toppen följde jag med mamma till torget. Var riktigt länge sen jag var där. Fanns en massa fina blommar o gardiner denna gången. Hoppas de finns kvar nästa vecka för då ska jag nog köpa gardinerna till Elliots rum.


Snart blir det middag hos Andreas mamma. Albin ska sova över där inatt.
Ikväll är det jag o Andreas på tu man hand =) O Elliot me på ett hörn såklart.



På återseende <3


Myser i vaggan efter en tur på torget


1 kommentar:

  1. Tjusig skrud! Hoppas allt är bra med er annars förutom tuttproblemet!? :)

    SvaraRadera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.