onsdag 14 september 2011

Tandläkarn




Nu har jag satt mig i soffan efter en städning.
O så skönt o ha dammsugit o torkat golven innan Albin kommer hem som en storm.
Plus att jag hinner njuta i soffan innan det beger sig för o hämta Albin på dagis.
Idag ska jag o Elliot också till BVC för vägning o mätning av min lilla plutt.
Som växer så fort så fort. =/ Får inte växa så fort. Måste vara mammas lilla bebis länge .

Albin har också idag varit hos tandläkarn i morse. Det gick faktikst helt ok. Han gapade ju inte riktigt självmant men han stor bråkade inte med oss heller.
Tandläkarna hann ändå ränka alla hans tänder. 16 rena o fina tänder hade han. 4 kvar att komma fram innan han är 3 år.
Som alltid hos tandläkarn fick han en liten present. Han fick en liten kissekatt o en fin grön tandborste som han ska borsta sina tänder me.

Nu ska jag njuta i soffan lite till. Snart middag !



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.