fredag 16 september 2011

Usch!!

Usch för o vara sjuk när man har barn. Det är verkligen inte smidigt.
Jag har nämligen fått mjölkstockning för andra gången dessutom sen Elliot föddes. O, de gör så ont så ont.
Det är inte så att man längtar efter när Elliot ska äta. De känns i tuttarna då.
Plus att man får hög feber varje gång man får detta. Inte ett plus i kanten precis.

Jag o Elliot ligger i soffan o vilar upp oss.
Albin o pappa Andreas är uppe på Albins rum o leker nu när han kom hem, så jag får lugn o ro.
Underbara Andreas!! Jag älskar dig !

Så, nu har jag jämkat mig lite för er. Jag tycker iaf synd om mig själv nu, jag erkänner.
Nu ska jag vila vidare i soffan o hoppas på att snart bli lite piggare.


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.