söndag 13 januari 2013

Bra helg

Har haft en jätte bra helg.
Verkligen i familjens närhet. I fredags var det god mat till kvällen med familjen. Toppades med en god godis skål efter barnen lagt sig. Vuxen lyx :)

Igår lördags hade vi en riktig slappar dag på morgonen med bus o allt möjligt. Pyjamas hela f.m såklart. Det är jG mycket bra på o bära. Pyjamas är mitt favorit plagg.
På kvällen var det kalas för kära Theo som fyller 8 år på tisdag.
Galet att denna lilla/stora Plutt redan fyller ett år äldre, igen. Säger det varje år när nån fyller år. Men tiden går verkligen så fort att man inte hinner blinka.
Det var trevligt iaf. Barnen var det fullt ös på o barnen somnade på två röda i bilen hem.


Idag söndag har det varit lite häng i pulkabacken nu när snön ligger fint. Häng med grannarna där såklart. Sedan mums fika o bus hos dom. Sen har vi bara hängt här hemma , fixat o donat.
Dan hR gått i superfart så nu ligger jag redN här till sängs.


Imorgon måndags o ELLIOTS första inskolnings dag.
Usch, jag kan inte ens prata om de. Det skär i hjärtat :(
Kommer gå galant de vet jag. Men oooooooo :(


Ska försöka sova nu iaf.
hoppas ni alla haft en lika trevlig helg som jag.
Imorgon börjar allvaret :(




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.