måndag 21 januari 2013

Måndag

Usch, idag är det måndag o om 1 v är jag tillbaka på jobbet :(
Efter mer än 3 år hemma. Fy tusan va de känns tungt i mitt hjärta.
Jag vill vinna massa miljoner nu så jag kan bli hemmafru för alltid.
Tänk så annorlunda allt kommer bli. Lämna barnen SÅ länge på dagis. Inte få ha de jämnte mig dygnet runt som jag nästan haft i 3 år.

Hur ska jag klara mig !!! Kommer nog ta tid o vänja sig till den nya vardagen.

Nu njure vi av de sista o hittar på lite mer.
Vi har bakat en massa goda saker. Igår bakade vi bullar. Himlans goda blev de denna gången me.
Leker med kompisar så mycket vi kan. Idag kommer Liam o busar lite.


Nu snart dags o hämta de små liven. Sen blir de bus.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.