torsdag 24 januari 2013

Härliga vinterdag

Igår var en helt fantastisk dag.
Det var iof svinkallt -18 , men o så vackert de var. Solen sken o himmlen var klarblå hela långa dagen.
Var hos Malin o Lilla Liam o trivdes. Tog oss en härlig promenad o sen bjöd hon på en riktig god Lax rätt. Mums, de va så gott.
Tack Malin för en kanon dag igår !!!



Efter jag hämtat pojkarna på dagis var vi ute o åkte pulka. Denna gången till Telebacken som vi kallar den.
Albin älskade o åka i den. Elliot inte lika road :)
Blev många gånger upp o ner för backen. Svettigt kan jag säga. :)
Jag njuter av så mycket det bara går nu i de sista. O jag kommer verkligen sakna ihjäl mig på dagarna till mina pojkar. :(
På Måndag gäller de. USCH !!!
Usch , usch !! Vill inte.


Snart dags o hämta de små :)

På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.