onsdag 9 januari 2013

Hinna

Hur i hela fridens namn ska jag kunna hinna med alla sysslor o allt möjligt när jag börjar jobba om 3 veckor.??
Usch, jag vill inte .:( vill vara hemma med mina små prinsar o bara vara Mamma hela dagen. Trivas , leka o göra saker som man inte komma hinna med lika mycket sen.
Usch, jag har ju verkligen ångest för att komma tillbaka till jobbet ett nästan 3 år som mammaledig.
Men som sagt, nån gång måste vardagen komma ikapp en :(


Så denna veckan leker vi o busar så gott de går. Sista veckan nu innan inskolning börjar nästa vecka.
O idag har de hunnits med storstädning. För de lär man la fan inte hinna sen tror jag. De intalar jag mig iaf.


Nu ska jag njuta i soffan hela långa kvällen framför Mästerkockarna som sita onsdagen som mammaledig . Åååååå, jag gråter nästan när jag tänker på de :, (




På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.