måndag 7 januari 2013

Finaste

Det har varit en massa fina o underbara bröllop 2012.
Jag var inte annat än lycklig själv när man skulle se så tjusiga brudar. :)

Jag o P fick den stora äran att göra en av mina bästa vänners stora dag till en oförglömlig sådan. Jag o Petra var värdar på Emelie o Fredriks bröllop den 8/12 - 2012.
Som nu alltså är Man & Fru Holm :)

Dagen var helt fantastisk o de va så otroligt vackra.
Emelie var en helt galet fin brud.
Kärleken mellan Fidde o Emelie lös verkligen . Kommer aldrig glömma dessa blicken de gav varandra. Oooo, jag blir ju tårögd jag bara tänker på dom.
FINA NI <3

Dagen för mig blev iaf helt oförglömlig. En toppen dag med mycket glädje o kärlek.
Hoppas den blev lika fin för er.

Imorgon firar dom 1 månad som Man & Fru. 1 hel månad . :) galet !
Vi familjen Lind-Lyck , Iwarez önskar er massa massa Månads/år/decennium firande framöver.
ALL LYCKA TILL ER FRAMÖVER !!

Älskar bilderna. De är de bästa bröllopskort jag nånsin sett.
Mina älskade små barn förgyller de ännu mer. De sötaste brudnäbbar <3


På återseende <3














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.