lördag 5 januari 2013

Party

Goddagens gott folk!!
Idag är det lördag o det gör en alltid glad.
idag är denna lördagen lite roligare. Jag började dagen med att jobba på torget o sälja en massa tjusiga blommor. Jag ÄLSKAR verkligen o jobba där. Det är skit kul.
Idet var en härlig dag idag. Massa härliga folk o en god försäljnings dag för oss, plus riktigt gott väder på de me. Lite kyligt på morgonen men det ordnade upp sig tillslut:)

Inte nog med en härlig morgon fortsätter kvällen med mina härliga brudar o några till.
Det är fest på gång för Fina Emilia. Tant har nämligen fyllt hela 25 år !!! Hurrayyy !!!

Så ikväll ska det firas för den mest omtänksammaste o älskvärda o roligaste människa jag känner. Den finaste mor till sina två små kids. Ja, sammanfattning av E är att du är jädra me bäst :)
I LÖÖÖÖV YOU, fina E <3


Jaha, nä nu hinner jag inte sitta här o knappar mer. Dags o göra sig lite tjusig :)

Hoppas ni får en kanon lördag. Det kommer iaf jag ha :)


På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.