måndag 3 juni 2013

Bus O lek

Vi har idag varit hos min jobbarkompis Heidi som också är lite av min "mamma" på jobbet. 
O då blir ju mina barn hennes låtsas barnbarn. Så hon var så glad idg när hon fick skämma bort oss en stund.
Vi kallar henne "låsats-mormor-Heidi". Hihi!! Albin sa tom de idag.

Det blev bus i två roliga lekplatser , barnen älskade de. Alltid roligt att komma till nya ställen. Bra också att det var två roliga lekplatser.
Elliot o albin var som galna hela tiden när vi lekte.
Himla kul hade de.
Efter bus i lekplatsen bjöds de på Goa frallor O fika såklart.

Nu sover barnen så gott efter en fantastisk e.m hos "mamma"/"mormor" Heidi. 


Nu ligger jag äntligen i soffan efter massa fix i trädgård , O fix till Albins utflykt.
De har utflykt imorgon på dagis. Ska ha med sig egen mat O fika.
Blev pannkakor m sylt, chokladboll O kex till efterrätt från "mormor-Heidi" :)
Fast jag gjorde pannkakorna iaf.


Ska läsa lite av nya Lantliv innan jag lägger mig till sängs. 
God natt !!


På återseende <3 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.