fredag 28 juni 2013

Oj då

Oj så länge sen de va jag skrev. 
De ber jag om ursäkt om.

Kan iaf sammanfatta lite av veckan som gott.
Förutom midsommar helgen har det faktiskt inte hänt ett skit.
Bara jobbat i stort sett. 
Jo, jag har gjort fina sommarnaglar. Kul O vara lite fin inför semestern.
För den inviger jag tom IDAG !! :)
O så har jag tagit en fantastisk kvälls promenad med grannen. 
Det ska de verkligen bli mer av i sommar, kvälspromenader. 
Underbart gott i sen solen.
O så har jag bakat bullar me ja :)

Midsommar var dessutom helt kanon. 
Inte vädret iof, men sällskapet var de bästa. 
Vi gjorde allt man gör på midsommar. 
O så gjorde vi lite annat. Käkade glass på Riccardosglass , busade på campingen där Petra O dom bodde med Husvagnen. 
En helt kanon helg. 
Jag har allt de bra med alla mina vänner :) 


Nu kör vi lite bilfärd till nästa destination.
En liten början på våran semester.
Kan ni gissa vart vi ska!? :) 



På återseende <3








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.