tisdag 11 juni 2013

Tacksam

Solen skiner som den ska på sommaren varje dag.
Hoppas verkligen att DENNA sommaren 2013 kommer bli en riktigt kanon sommar.
Vi tror på de iaf så får vi hoppas att de slår in. :)

Igår jobbade jag som vanligt ( men nu är det bara 2 1/2 v kvar till SEMESTER) blev en massa packande av paket. Som ni ser på bilden har vi galet mycket att göra på Ikea. 
Bra för Ikea. O bra för oss, för då får vi jobba måååånga år framöver.
På kvällen var jag hos Bea. En mamma i våran "grupp" vi träffar från Lärande O samspel.
Otroligt trevligt att komma hem till henne, se hur hon bor O bara sitta O prata vi mammor om allt O inget ute i solen.
En mycket mysig O trevlig kväll.


Idag har de jobbats me.
Sen hade vi Malin O Liam , O granntanten på fika besök O lite bus.
Jag ÄLSKAR O ha alla så nära. Va skulle jag gjort annars :)
Bra både för mig O barnen. Vi alla får utbyte av något.

O nu ikväll har jag varit hos Petra. Fått hamburgare ( som jag önskade ) O som hon bara gjorde för min skulle.
Tack snälla underbara Petra. 
Är så tacksam att vi hållit ihop så länge som vi gjort. Lika tajta fortfarande.
Hon är något av de bästa jag har i mitt liv. Efter min familj såklart :) 
Ställer upp för mig O mina barn.
Leker för fullt med barnen när hon är här. Elliot säger alltid mamma när hon kommer. Lite komiskt. Betyder de att vi umgås lite för ofta!? Nä!!!
Tack för att du fortfarande finns kvarbli mitt liv iaf. <3 <3


Nu är klockan mycket så sängen väntar.

GOD NATT!!


På återseende <3



2 kommentarer:

  1. Ler o långhalm! Piff o puff :) Skönt o ha fina vänner! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller Helan & Halvan som jag ser mig O Petra som. Stämmer in bra tycker jag :)
      Fantastisk O ha vänner som alltid finns där. O som funnits där så länge.
      Kanoners !!!! Massa kram Therese :)

      Radera

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.