söndag 16 juni 2013

Östregårdsloppis

En fantastisk söndag är mot sitt slut.

Har idag varit med granntanten Lisette på Östragårds loppis i Moheda.
Ojoj va grejer de fanns. 
En massa fina möbler som soffor , bord O flera tusen pinnstolar.
O självklart de vanliga loppis skiten.

Men jag är väldigt nöjd.
Köpte mig ett fönster jag ska göra om O hänga nånstans där hemma.
En sink hink O sink balja som jag ska plantera nåt tjusigt eller bara ha stående inne. 
Så köpte jag en korg O ha leksaker eller kuddar/filtar i.
O lite annan skit. :)

Hittade en sååå fin liten nätt soffa som jag ville ha. Men dum som jag va så köpte jag den inte. O de ångrar jag redan. Attans !!! 
Därför har jag en anledning att åka ner med familjen igen i sommar. 
Visst va den fin soffan??  (se bild)

Nu är vi påväg hem i regnrusket.
Ikväll blir det mys med tända ljus i soffan innan barnen lägger sig.



På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.