söndag 16 juni 2013

Rens m.m

Söndagens här redan O har haft en kanon helg.
I fredags var det bara hemmamys med familjen. 
När Elliot hade gått O lagt sig tittade Albin på filmen MODIG med oss.
Den va jätte bra. Det är ju så kul O titta på riktiga filmer. Oftastr dagen filmen roligt för både vuxna O barn. 
Den va lite skrämmande men Albin kunde inte låta bli O kika ändå :)

Jag hittade också en helt fanatiskt överraskning när jag skulle gå O lägga mig.
Under täcket hade min Fina Andreas lagt en jätte fin kokbok som jag sett O som jag så hemsk gärna ville ha.
Att bag blev så glad att han köpt den till mig. 
Att jag hittat den finaste pappa O "man" till mig O mina barn.
Han är händig, kan de mesta i all renovering, världen mest familjära person. O en person som verkligen visar sin uppskattning till mig O säger alltid fina grejer.
Jag är verkligen så glad att han finns i mitt liv, O att han är min <3
Jag älskar dig O våra barn mer än ALLT. 


Så nu har jag varit lite gullig. Nog me de:)
Jobbade på torget i lördags (igår)me. 
Sen efter torget åkte jag direkt för O titta på systersonen som spelade Hammarskölden cup.
Stora Theo kommer absolut bli Sveriges nya Zlatan. Han är helt grym på fotboll.
Faktiskt en väldigt stolt moster när man ser han spela.
Hann tyvärr inte se hela cupen, men de vann säkert :)


På kvällen hade vi en helt fantastisk kväll hos våra "grannar" längre ner på gatan Lisa O Jögge. Hugo är Albins dagis kompis så det där ifrån vi känner dom. Att de hade kul Albin O Hugo hela kvällen.
Vi hade de så skönt O tjöttade O fick Goa drinkar,god mat O super god efterrätt.
En riktigt lyxig kväll. 
Vi kunde sitta själva O njuta på deras nya inglasade altan O prata.
Barnen va så duktiga. De små sov men icke de stora.
Tack Lisa O Jögge för en fanatiskt trevlig kväll.
Blir absolut en grill snart igen :)



O idag (söndag) ska jag O Lisette på en liten utflykt. 
Vi ska till moheda loppis O shoppa runt.
Ska bli såååå roligt. Hoppas jag hittar en Massa fint :)

Får ni kanske se ikväll.



På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.