söndag 9 juni 2013

Kökssoffan

Äntligen har Andreas fixar kökssoffan jag fick av en vän för ett tag sen.
Köpte tyg O kuddfodral för ett tag sen också som ska vara på soffan.
Andreas klädde sitsen, O Gud så bra det blev. :)

Ett helt nytt kök nästan. 
De kommer bli ännu tjusigare när jag fått min fina nya drömkök. Oooooo, så jag längtar.

Fixare också lite i hallen. Bytte ut den (fula) håriga pallen till en gammal stol. 
Ska bara hitta en lite mindre sockerlåda eller nåt liknande som jag kan sätta nån grön fin blomma i.


Va tycker ni? 
Blev de nåt fint med soffan O stolen?! 
Eller ska jag byta bort stolen igen :)


De är verkligen kul O fixa O dona i hemmet.
Att jag LÄNGTAR till våran renovering är klar. 



På återseende <3 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.