onsdag 29 oktober 2014

Besiktning

Idag hade vi besiktning av våran stora bil. O de gick ju bättre än va vi trodde. Denna bilen är nog ett av de bästa köp vi gjort. Den rullar som ett spjut.
Iof så gick bilen inte helt igenom, men bara lite pytte grejer som Andreas får fixa.
Sen rullar den ännu bättre.
Alla barnen tyckte de va så spännande  O kika. Speciellt när bilen var uppe i luften. :)

Efter besiktning blev det en tur till EKO. En butik som är galet rolig O gå i. Julen var framme där me, att jag LÄNGTAR.
Kunde köpt hur mycket som helst som jag kan pynta huset med i jul. Får vänta lite lite till.
Fanns en hel oändlighet av HALLOWEN grejer. Herregud vilka skrämmande grejer de finns.
Både barnen O jag var nog lika rädda.
När vi kom hem va de spända på att få måla sig till vampyrer.
Albin såg jätte skrämmande ut. Mött han i trappan i mörker kan jag lova att jag hade skrikit.


Se va som knackar på dörren till helgen !!!
Ghhaaa !!!




På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.