onsdag 15 oktober 2014

Ny vecka

Ny vecka O nya möjligheter.

Ja, vad har denna veckan erbjudit än sålänge.
Jo, en del sjukhus besök ( ni som undrar om alla dessa sjukhusbsök kommer jag snart förklara hela baletten)
Ja, de är typ de mesta som hänt än sålänge.

Idag hade de iaf lekdag på förskolan.
Albin hade med sig sin Spiderman data. Fick de visa sina leksaker för kamraterna O förklara hur ditten O datten funkar :)
När jag kom lekte alla barnen med någon av alla leksaker de hade med sig hemifrån. 
En väldigt enkel O rolig grej för barnen dessa lekdagar.
Är ju super spännande O få ta med sig sin bästa leksak till dagis.

Igår var jag O Alicia O trivdes hos Sandra på kvällen.
Super mysigt O bara sitta i soffan med goda vänner :)
Fick också hem mina super söta napphållare som jag beställt till Alicia. Fint ska de va :)

Ja, mitten av veckan O de är tydligen hockey på tv:n så blir att kika på de med mannen ikväll.
Trevlig kväll 😃

Va tycker ni om mina nya skor?!
Sjukt nöjd över mitt köp :)
Har ju gått i sandaler fram till nu. Va allt dags O inhandla höst/vinter skor.


På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.