tisdag 21 oktober 2014

Ny vecka

Ännu en ny vecka. Får se vad denna vecka har att erbjuda.

Helgen har iaf varit helt underbar. Mer sånna helger.
I fredags hade vi bara mys med familjen. De vanliga, tacos O gotte. Bastu kvällen till ära. Stimmigt med alla barnen , men ändå så mysigt.
I lördags hade jag O Alicia tjejdag. Vi gick på torget O stan. Bara hon O jag.
Jag köpte VÄRLDENS finaste O sötaste kofta till Alicia. Jag vill ha en själv. Söt som socker blev hon i den såklart. Passade perfekt till lördagarna kalas för faster Therese på kvällen.. 

I söndags blev de tennis för Albin O gympa för Elliot.
Också något som är kul. Får vi egen tid för alla. Jag O E på gympan, O Andreas O A på tennisen. 


Ja, de va helgen de.
Nu är det redan tisdag. Idag är de ännu ett sjukhus besök för Albin. Går säkert kanon de me. Mer om detta senare som sagt.

Nu middags intag innan besöket.
Testade flaska på Alicia idag me bara för att vara på säkra sidan ifall hon måste lämnad bort korta stunder.
O de gick som en dans. Som att hon inte gjort annat.
Riktigt skönt :)

På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.