tisdag 28 oktober 2014

Längtar

Idag har vi haft Petra på en god frukost. Dagen började på bästa sätt :)

Sen åkte vi till Ikea. Barnen fick vara på sitt älskade Ikea Lekland medans jag O Petra kikade runt på Ikea.
Oooooo, så man längtar till julen när de fått in en massa roliga O fina jul grejer.
Köpte mig en super söt liten tomte bricka.
Ville köpt massa men då hade jag inte kunnat hålla mig borta från att ställa upp allt. Bäst jag väntar med ingandlingen av julgrejer :)

Kikade lite på A6 me. Hittade inte mest.
Men barnen hittade söta små grejer.
Visst är Elliot O Alicia för söt i sina rosett band.? <3
O Albin i den super rosa mössan. Inget av detta blev inhandlat , men söta i de va dom.


En fantastiskt dag till ändå. O nu intas soffan för kvällen.



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.