torsdag 23 oktober 2014

Massa bus

Har verkligen haft två riktiga dagar fullt med bus. 
Igår var vi hos kompisarna Noel O Nova. 
Blev massa lek O stoj från förmiddag till eftermiddag. Trötta killar när vi kom hem till läggdags. 
Hända inte en lika spännande grej på vägen hem.
VINDRUTERTORKAREN LOSSNADE PÅ MOTORVÄGEN. 
Inte nog me de, de var på förstasidan dessutom. I REGN.!! Va inte riktigt läge. Fick lagom panik.
Tur hade jag macken nära, så in på macken O köpa. MEN tror ni de fanns till min, ICKE.
Panik igen!!!! 
Så köra halv blind i rutan till Jula. Köpte en som de trodde passade min. Tror ni den gjorde de, ICKE !!! 
Va nu göra tänkte jag. Va ju mörk O sent så inget mer va öppet.
Så de va bara att sticka ut handen ur nervevad ruta O torka för hand. Gick väl sisådär.  Men de som såg mig borde skrattat rätt gött.
Men i sakta fart kom vi tillslut hem.
Fy fan vilken pers kan jag meddela. :)


Idag har jag iaf splitter nya fungerande torkare. Finnemang.
Har idag spenderat dagen/kvällen hos syster med alla barnen.
E & A älskar O leka med kusinerna. Alicia sov nästan hela tiden.
Så vi passade på O baka O baka en massa.
Super mysig dag.


Nu soffan som väntat. :)
Trevlig kväll!!



På återseende  <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.