måndag 27 oktober 2014

Härliga dag

Denna vecka är de lov för barnen. Härligt att bara få ligga kvar i sängen O kika på tv hur länge man vill. Inga måsten.
Sen är jag verkligen otroligt tacksam att barnen annars för vara på förskolan. Absolut. 
Men ibland är de lyx O bara vara.


Idag har vi haft besök av Bea med sina barn.
Super mysigt. O alla barnen skötte sig galant. Bara mina två som bråkade loss med varandra. :)
Alicia fick en Supersöt guldig rosett av Bea O Kerstin O Ebbe O Olle. Hon blev så söt i den. Jag bara älskar rosetter. Håret ska bara växa lite till så sen sitter fast ordentligt. 
Tack snälla för den fina rosetten :)
 

Efter bus O lek var de äntligen dags för mig att gå till frisören O ha egen tid O fixa barret.
Ooooooo, Gud så otroligt gott de är att gå till frisören.
Vardagslyx som ändå är ett måste.
Sjukt nöjd blev jag senna gången me. 
En liten höstigare O mörkare färg blev det denna gång.
Kommer jag trivas i. 



Imorgon inget planerat. Se vad dagen har att erbjuda:)




På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.