lördag 28 februari 2015

Alicia 6 månader

Ghhhaaaaa!!!!
De kan bara inte vara sant att våran lilla Höna redan är 6 månader idag. 
Det är helt galet O jag får typ lite smått panik.
Hur tusan kan dagarna gå så fort. 
Ändå har jag VERKLIGEN njutit av den underbara O helt fantastiska första "bebis" tiden så gott de går. Men ändå så bara är de som bortblåst. 
Va tusan har dessa månaderna försvunnit.?

Som sagt jag njuter för fullt O tar till vara på minsta lilla ögonblick.
Nu dessa 6 månader har de hänt mycket. 
Alicia har fått 2 fina tänder nere, hon har vänt på sig några ggr men verkligen inget hon tycker är roligt, O så sitter hon himla stadigt själv, ändå inte jätte långa stUnder . Duktig flicka är hon iaf.
Fortfarande är hon också världen smidigaste O snällaste bebis. Säger inte mycket alls. Gråter väldigt sällan O är inte speciellt krånglig. Sover som hon ska O allt:
Ja, va kan man säga. Hon är ett riktigt exemplariskt barn. ; ) haha!


Vi älskar henne till månen O tillbaka O kan inte få nog av henne.
Hennes bröder tar hand om henne så väl.
Jag har verkligen den finaste familjs jag kan önska.
Fy tusan va jag ÄLSKAR er. <3



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.