tisdag 10 februari 2015

Lekparks häng

Vilka fantastiska dagar de bjudits på nu dessa två dagar på lovet. 
Går icke att klaga på. Strålande sol O riktigt skön lite smått vår värme.

Idag åkte jag O barnen med Petra in till staden för lekparks häng i lunch/fika på Kålgården.
Inte helt fel O leka av sig när solen värmer som bäst.
Vi har heller aldrig varit på den nya lekplatsen , så de va jätte roligt. En lekplatsen som verkligen passade åldern för mina barn.
Efter gick vi till Rosetten På Kålgården O tog oss en lunch/fika.
Tog en riktigt god varm macka. Fanns riktigt goda mackor O så O välja på.
De va mums iaf. 

Tusen tack Petra för ännu en fantastiskt dag med dig.
Du förgyller verkligen våra dagar sååå mycket.
Fy tusan va vi älskar dig <3


Ikväll har jag också hunnit med ett litet smink-party hos Petra.
Bjöds på massa smink visning O riktigt goda tekakor.


Nu är barnen i säng O jag ska slänga mig i soffan.




På återseende <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.