torsdag 5 februari 2015

Härligt

Vilken fantastiskt vecka jag haft. Iaf de sista två dagarna har varit toppen. 
Igår (onsdag) var jag med fina Emilia & Sofie O trivdes på de nya haket Bada Bing. En resturang med riktigt Gryma hamburgare. 
Tog en Snickar'n O den va mums.
Sällskapet var fantastiskt O vi hade de riktigt trevligt.
Efter tog vi en kaffe hos Sofie O tjöttade lite till. :)
Tack brudar för ni finns. Ni är fantastiska !

Nu ikväll var jag O Min Petra på V.I.P kväll på Lager 157.
Så himla roligt O få gå på något sånt. Bara kika när de inte alls är något folk. Tittade in vår nyheterna O fick hem ett O annat plagg. 
Tack snälla fina Emelie för inbjudan. Bra fixat !!!


Måste också rekommendera om godaste muslin jag gjort. Den är förargligt god.
Ni måste testa den. Nyttig är den också.
Recept: se bild.



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.