torsdag 26 februari 2015

Sommar redo

Nu är verkligen Alicia helt redo för sommaren 2015. 
O inte dåligt redo, hon är nog sen sötaste O coolaste bruden för denna sommaren.

Köpte en helt bedårande baddräkt från PompDeLux O jag är helt kär. Skulle köpt på mig mer storlekar känner jag för denna är bara för härlig.

Eller va säger ni.? Med dessa lår O rumpa kan man inte bli annat en söt<3





          Jag smälter :)


Hade mitt Pomp party igår. O rackans så trevligt de va. Så kul st många av mina Taberga vänner kom. 
Självklart blev de mer ingandling av dessa fantastiska kläder.
Både till grabbarna O Alicia.

Som sagt, nu längtar vi allt efter sommaren. Fast får ändå vara vinter lite lite till.



På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.