onsdag 4 februari 2015

Dåligt

Har varit extremt dålig på att uppdatera här. 
Var mycket bättre på de förr när de andra två var små. 
Nu bara blir de inte av. Man gör en massa O sen är man lite halv seg på kvällen l glömmer bort :)

Men iaf, veckan som gått har de hänt lite ditten O datten.
Varit med Petra O Maria O Emelie på skafferit i Barnarp. Åt faktiskt en semel wrap ändå att jag inte gillar semlor speciellt mycket. Så kan säga att den va sådär. Föredrar nog ändå "vanlig" semla om man då ska äta.
Vi har åkte pulka med kompisarna Wilton O Mio. 
Har faktiskt kommit igång lite med min träning.
Kör ett galet roligt pass på tisdagar Box. Jag brukar inte tycka träning är speciellt kul, men dett är faktiskt de roligaste jag tränat på länge. O hade tränings värk i 3 dagar efter första passet. Ghhaa!!!
O så kör jag något som heter MammaStark på onsdagar. 
Ett pass där man har med sig sitt barn O kör mycket övningar för nyblivna mammor. Sjukt bra. Lär sig O blir stark i rygg, bål O axlar.  Tummen upp för detta.

I helgen var vi O grillade O åkte pulka i Stavåkra. Himlans trevligt de me. 

Ja, de va väl lite de vi gjort. Inte hänt mest.
Hat haft sjuktstuga hela veckan med, O denna me. Mest Andreas ,lite Alicia som har förkylning O lite jag.
Andreas har en hosta som är galet. Så tom jag tycker synd on honom :) haha!


Ikväll skA jag O fina Emilia ut O äta på Bada Bing. Ska bli så trevligt.
Bara jag O hon ( O Alicia) på tu man hand.
Har hört mycket om detta hak, så de ska bli riktigt gott.


På återseende <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.