måndag 16 februari 2015

Fifthy Shades of Grey

Igår var de ääääääntligen dags för bion vi alla tjejer väntat på.
De är självklart FSOG jag pratar om.
O, jaaaa den va lika bra som jag trodde. 
Mycket fniss i bio salongen blev de igår. 
Mer kan jag ju inte skriva efter som de är säkert många av er som ska kika på den så småningom. För denna filmen kan man bara inte missa.
Hittade bästa skylten vid bion.
Hahahaha!!!! Fattar ni ??
Jag har ju bara lästa första boken. Tor skön jag får ta O läsa sen andra med så man är redo till nästa film.

Jag hade iaf en fantastisk söndag igår.
Det började med PompDeLux party hos fina Elin. Ooooo fy tusan va fina grejer till tjej. Jag blir galen. Ska köpa mer mer O mer. :)
Inna bion träffades vi några tjejer för att fira Lisette son fyllde år i helgen.
Vi badade bubbelpool O badade ångbastu. Helt underbart.
Bjöds också på super god mat O efterrätt.
Kunde uppladdningen innan bion startat bättre. NEJ !!!


Tack brudar för i igår. Något vi absolut måste göra oftare.




På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.