onsdag 25 juni 2014

Bilbingo m.m

Vilken händelserik dag.
Har haft en helt fullspäckad dag. Är allt för roligt att ha sånna dagar ibland. Jag kommer somna som en stock. 

Började dagen att åka ut till älskade stugan. Barnen badade O jag slappade O hade de gött. 
Barnen trivs precis lika bra som jag. De hjälpte gammelfarmor O farfar med trädgårds arbete.
Nöjda killar.

Efter Andreas slutat blev de att åka till familjerätten O intyga att Andreas är pappan till vårt barn.
Tycker de är för roligt att man måste göra de. Nu är han iaf pappan till barnet inför staten. :)

Sen blev de Ikea för O fixa de sista till köket. 
Så imorgon förhoppningsvis hämtar vi en liten del av de. Yyeeyyy!!!
Jag O barnen fikade medans Andreas fixade.
Albin fick busa lite på leklandet. Kan säga att han var lagom nöjd :)


Nu är jag O brudarna påväg hem från Bilbingot. Mycket trevlig kväll.
Både Frida O Anzo vann. Kul för dom.
Jag O Sandra blev utan vinst. Hoppas på storvinsten nästa gång vi spelar.

Helt slut går jag iaf snart O lägger mig.
Pjuu!!!
Jobbigt O va gravid O ha fullspäckad dag. Men de är roligt. 



På återseende <3






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.