lördag 14 juni 2014

Familjehäng

Har haft en riktigt familjedag idag. Bara vi i familjen som varit tillsammans hela dagen.
Himla mysigt tycker jag . De är ju lixom mitt ALLT.

De börjades med fotbolls avslutning för Albin. Avslutades med fika nere på TSK. Vårat lag :) inget annat kommer duga framöver.
Glöm inte de Albin o Elliot.
Då får du Petra O Emelie efter dig. 

Efter de åkte vi in till torget för lite nya blommor O lördags godiset till barnen såklart.
Men hittade inte alls de jag sökte. Ville ha lite tjusiga pioner eller rosor men fanns inget fint alls. Heller inga kryddor fick jag me hem.
Jaja, får kika nästa gång.
Kul O gå på torget med familjen.

Efter blev de lite småaffärer. Bidde lite vatten flaskor till barnen. Annars Ingen stor shopping här inte.

Avslutade denna lördag med grillad lax O mys med lördags godiset i soffan.
Fin fin dag med alla mina 3.


Imorgon är en ny dg O den blir säkert lina bra. Inget planerat , utan bara häng här hemma.


God natt !!!

På återseende <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.