fredag 27 juni 2014

Köksplock

Idag ÄNTLIGEN har vi plockat hem ena halvan av köket som ska buggas upp först.
Jag är förvånad av hur lätt de fantastik va O plocka allt. Jag som jobbar med detta annars varenda dag skulle ALDRIG låta nån annan plocka mitt kök. Så attans va smidigt de va.
Iof så bockade jag ju bara av på lapparna O Andreas plockade. :) 
Men jag är ju faktiskt typ höggravid :)
Hihi !!
Nu ligger de brunar kartonger över hela köket. Så här ska de snickras O skruvas.
Hoppas på ett lagom färdigt kök inom kort.
Jag är såååååå LYCKLIG !!!
Jag längtar så tills allt är på sin rätta plats. Har levt i ett halvt kök länge nu. Ändå att det gått galet bra så längtar jag efter ett färdigt, nytt O härligt kök. 


Ska drömma mig fram några veckor här i soffan denna fredag kväll.
Ha en fantastik fredag alla ni :)



På återseende <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.