söndag 15 juni 2014

Skafferi

De kommer bli mycket köksinspo här framöver. :)
Eftersom vi nu (eller ett tag tillbaka) har totalrenoverat vårat kök. Snart är vi på sluttampen O fy tusan va bra de kommer bli när de är klart.
O fy tusan va min sambo Andreas har slitit med allt detta.
Jag har allt hittat en guldklimp till mig O barnen. Han kan ALLT O ger ALLT av sig själv till oss.
Underbara du va lycklig jag är att hittat dig.


Jaja, nu va de ju inte trams O sånt jag skulle skriva. Men de bidde de ändå.
Han har idag byggt ett GALET snyggt skafferi.
De blev så jädrans bra. Jag är helnöjd O Andreas lika så.
Tänk va mycket som kommer rymmas där i. Allt bra som behövs. 
Nu ska de bara målad vitt O sen lite snygga beslag på dörren.
Bilden längst ner är inte vårat, men ungefär så kommer de bli.
Va tycker ni ?? Visst ett fantastiskt skafferi :)



På återseende <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.