lördag 21 juni 2014

De tar sig

Snart känns de verkligen som köket är färdigt. De tar sig med ilfart.
Medans jag O barnen var i sommarstugan O trivdes med min lagom knasiga släkt för grillkväll. Var Andreas hemma i fixade lite mer med skafferit O fixade upp alla lister i köket.
Vilken skillnad de blir dag för dag ju närmare färdigt resultat man kommer. Lister O lite fix gör ju susen.

Ser ni hur fantastiskt fint detta kök kommer bli :)
O, jag är såååå nöjd över skafferit , att vi gjorde ett så stort. Jag kan spricka av stolthet över hur sjukt duktig Andreas är på O snickra O hammra, fixa O dona.
Utan han ( O lite mig ) hade vi inte haft detta drömkök framför oss. 


God natt på er. Nu ska jag drömma lite tapet val O köksprylar. :)


På återseende <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lägg till en kommentar om ni vill ! Alltid roligt att få läsa.